Onze Werkwijze

Bij ons weet u altijd waar u aan toe bent. Hieronder treft u onze werkwijze aan. U heeft bij IMS altijd volledig inzicht in de activiteiten.

De eerste stap omvat het bespreken van uw markt/branche, activiteiten en doelgroep. Wij vinden het belangrijk om u en uw bedrijf te leren kennen. Wij luisteren naar uw wensen en geven u advies op maat. Wij zijn immers een marketingorganisatie.

Zoekwoorden selectie

Wij gaan voor u onderzoeken welke zoekwoorden uw doelgroep gebruiken wanneer zij op zoek zijn naar uw product/dienst. U krijgt van ons een overzicht met relevante zoekwoorden. Wij voorzien u van advies en u kiest uiteindelijk een aantal van deze zoekwoorden.

Pagina optimalisatie

Wij gaan aan de slag met de door u gekozen zoekwoorden. Ieder zoekwoord krijgt een eigen pagina. Deze pagina’s voldoen geheel aan de optimalisatie eisen en zijn volledig geoptimaliseerd voor zoekmachines. Grote zoekmachines lezen de broncode van een pagina en bepalen mede daarvan de waarde van een pagina. Dit is slechts één van de vele criteria welke zoekmachines als Google gebruiken om uw site goed te indexeren. Onze gespecialiseerde tekstschrijvers voorzien uw webpagina’s van uitstekende teksten voor zowel uw bezoekers als zoekmachines.

Website conversie

Bij IMS werken we volgens het AIDA (attention, interest, desire and action) model. Het komt er op neer dat de bezoeker wordt aangetrokken, bijvoorbeeld door een leuke actie. Hierna volgt er interesse vanuit de bezoeker. Uw pagina krijgt aandacht en de bezoeker navigeert door uw website. Indien de usability en content van hoog niveau zijn, dan ontstaat de volgende stap; desire. Bij de bezoeker ontstaat het verlangen naar uw product/dienst. Uiteindelijk draait marketing om de laatste stap; action. De bezoeker zet zijn verlangen om in actie en bestelt een product of neemt een dienst af. Wij optimaliseren uw website en verhogen de usability om action te realiseren.

Evaluatie en ondersteuning

Wij houden graag contact met onze klanten. Zoekmachine marketing is een continu proces waarbij de onderlinge relatie erg belangrijk is. Goede communicatie is daarbij vanzelfsprekend. U zult regelmatig gesprekken met uw accountmanager voeren. In deze gesprekken worden de vorderingen geëvalueerd. De resultaten worden doorgenomen en indien nodig worden de doelstellingen bijgestuurd of aangescherpt. Ook ontvangt u rapportages zodat u de resultaten kunt archiveren en vergelijken.

Gratis Advies

Wij bekijken en beoordelen uw website geheel vrijblijvend!

Uw gegevens worden vertrouwelijk behandeld, * verplichte velden

Naam: *
E-mailadres: *
Url / Website: *